اگر شما یک محصول یا خدمات مستقل را از طریق یک لینک در وب سایت ما خریداری کنید، سنگ نورد ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کند.

از ضدعفونی کردن اسپری ها به صورت ماسک به صورت ماسک به حتی قوطی های زباله بی دست و پا، کمبود محصولات ضروری در مبارزه با Covid-19 وجود ندارد. به گفته کارشناسان پزشکی، یک مورد اضافی که مردم باید به زرادخانه خود اضافه کنند، یک تصفیه کننده هوا است.

بهترین دستگاه های تصفیه هوا (گاهی اوقات به عنوان پاک کننده هوا شناخته می شود) کمک به از بین بردن گرد و غبار، گرده، دود و دیگر تحریک کننده ها از هوا، اما یک قیمت دستگاه تصفیه هوا خوب نیز می تواند راه طولانی برای از بین بردن میکروب های هواپیما خطرناک و باکتری ها نیز طول می کشد. CDC می گوید تصفیه کننده های هوا "می تواند به کاهش آلاینده های هوا، از جمله ویروس ها، در یک خانه یا فضای محدود کمک کند." EPA (آژانس حفاظت از محیط زیست) می افزاید که دستگاه تصفیه هوا مفید است "زمانی که تهویه اضافی با هوا در فضای باز امکان پذیر نیست" (می گویند، زمانی که شما نمی توانید یک پنجره را در خانه یا کار باز کنید).

دستگاه تصفیه هوا با طراحی هوا به محوطه خود کار می کند و آن را از طریق یک فیلتر که میکروب ها، گرد و غبار، علف های هرز، گرده و دیگر ذرات بالقوه مضر را از هوا جریان می گیرد، کار می کند. دستگاه تصفیه هوا سپس هوا را به خانه خود بازگرداند.

این روزها، بهترین تصفیه کننده های هوا نیز می تواند به جذب یا فیلتر کردن بوی ها، از پخت و پز یا دود کمک کند. برخی از دستگاه های تصفیه هوا نیز با تنظیمات گرمایش و خنک کننده مجهز شده اند تا به عنوان یک فن مستقل یا بخاری زمانی که درجه حرارت تغییر می کنند، عمل کنند.