راه حل ثبت اختراع دستگاه تصفیه هوا که در اصل برای بیمارستان های اسکاندیناوی ساخته شده است از پیشرفته ترین فناوری تصفیه هوا استفاده می کند. هر دستگاه تصفیه هوا از یک نور UVC عاری از ازن میکروب کش تشکیل شده است که در مرکز یک فیلتر HEPA با کیفیت بالا H13 قرار گرفته است. این کار ویروس ها و باکتری های به دام افتاده در سطح فیلتر را گرفته و غیرفعال می کند.

آزمایش شده توسط آزمایشگاه های مستقل

رهبران مستقل در سراسر جهان در علم و فناوری به طور گسترده فناوری تصفیه هوا را آزمایش و تأیید کرده اند. اینها عبارتند از بیمارستان دانشگاه اسلو، و موسسه فناوری دانمارک.

ظرفیت تمیز کردن زیاد

هوا را در ساعت تمیز می کند. این بدان معناست که یک دستگاه تصفیه هوا رنسر می تواند اتاقی به مساحت 230 متر مربع را با ارتفاع سقف معمولی در ساعت تمیز کند. از ترکیبی از چندین واحد دستگاه تصفیه هوا در فضاهای بزرگتر برای حفظ میزان تمیز کردن هوای یکسان استفاده کنید.

گردش هوا موثر

طراحی ثبت اختراع و فن قدرتمند گردش هوای موثری را ایجاد می‌کند و تضمین می‌کند که تمام هوای یک اتاق، همانطور که توسط مشاور مستقل مستند شده است، تصفیه می‌شود.

فن قدرتمند هوای از پیش فیلتر شده را به داخل فیلتر هپا استوانه ای شکل که در وسط دستگاه تصفیه هوا قرار دارد، می راند. فن فشار هوای ساکن بالایی را در سیلندر ایجاد می کند که حجم زیادی از هوا را از فیلتر عبور می دهد و هوای تمیز را در 360 درجه پخش می کند.