دستگاه های تصفیه هوا دستگاه های فوق العاده ای هستند که محیط خانه ما را بهبود می بخشند و در دراز مدت برای سلامتی ما مفید هستند. در گذشته ، خانه ها بسیار کمتر از بیرون بسته می شدند ، اما ساخت بهتر باعث شد که خانه ها هوای بیشتری نداشته باشند ، و این باعث می شود هوای داخل خانه کمتر خالص باشد. به طور کلی ، دستگاه تصفیه هوا ارزان تر از سیستم هوای تازه کل خانه است و می توان آن را به راحتی جابجا کرد. فیلتر HEPA (بازده کننده ذرات با کارایی بالا) ، که 99.97٪ ذرات کمتر از 0.3 میکرومتر را حذف می کند ، شانس شما را برای بهبود کیفیت هوا در خانه افزایش می دهد. به همین دلیل است که بیشتر خانواده ها یک یا چند دستگاه تصفیه هوای خانگی را انتخاب می کنند.
یک دستگاه تصفیه هوا با عملکرد بالا می تواند از شر ترکیبات آلی فرار (VOCs) که از محصولاتی مانند فرش ، رنگ و مواد ضدعفونی کننده ساطع می شوند ، در خانه ها خلاص شود. با این حال ، رایج ترین استفاده از این دستگاه های تصفیه پاک کردن خانه از ذرات معلق در هوا مانند کپک ، شوره حیوان خانگی و کنه های گرد و غبار است. اگر شما یا هر کسی در خانواده شما از آلرژی رنج می برید ، یک دستگاه تصفیه کننده می تواند بسیار مفید باشد. تولیدکنندگان همیشه در تلاش هستند تا دستگاه های تصفیه هوا خود را کارآمدتر کنند. مناسب ترین ترکیب فیلتر یا یک فیلتر ابتکاری چند کاره همیشه می تواند کلید حل یک مشکل باشد.
برای دستیابی به الزامات کیفیت هوا در دستگاه های تصفیه هوا ، ما فیلترهای هوا از کلاس ها و طرح های مختلف را در سیستم های چند مرحله ای ترکیب می کنیم. سیستم های تصفیه چند مرحله ای از فیلتراسیون موثر برای محافظت از مردم و صرفه جویی در انرژی اطمینان حاصل می کنند.