تنفس تمیز با فیلترهای HEPA واقعی فیلترهای HEPA واقعی | نظارت بر زمان واقعی کنترل از راه دور با برنامه سرعت تحویل هوای پاک 260 متر مکعب در ساعت ذرات را تا 0.3 میکرومتر با فیلترهای هپا واقعی کلاس از بین می برد فیلترهای HEPA برای زندگی سالم هوای تمیزتری ایجاد می کنند در ادامه میراث توسعه داخلی سیستم های فشار هوای موثرتر ، ما را به فیلترهای HEPA مجهز کرده ایم که بسیار کارآمد هستند به طوری که حداقل 99.97٪ ذرات با اندازه 0 ، 3 میکرومتر یا بیشتر می توان در اولین پاس فیلتر کرد.

هوا آنقدر تمیز می شود که می تواند به تسکین آلرژی و علائم آسم کمک کند و آن روزهای زیبای بهار را کمی روشن تر کند. فشار هوا بالا در همه جهات ، گردش خون بیشتر هوا را به دورترین گوشه های اتاق خود بفرستید. با الهام گرفتن از موتورهای هواپیما ، سیستم فشار آیرودینامیکی ایجاد شده توسط تیم تحقیق و توسعه ما از پایه خارج شده و هوا را با قدرت زیادی به سمت بالا خارج می کند.

با کنترل از طریق تلفن هوشمند ، می توانید آن را از راه دور روشن و خاموش کنید ، حتی وقتی در خانه نیستید. به این ترتیب ، همیشه می توانید مطمئن باشید که به خانه خواهید آمد و هوای تمیز خواهید داشت.

برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه هوا وارد سایت اصلی شوید.