چه نوع دستگاه تصفیه هوا برای آلرژی بهتر است؟

دکتر آلانا بیگرز ، استادیار پزشکی در دانشگاه ایلینوی - شیکاگو ، معتقد است که فیلترهای هوا می تواند برای کسانی که آلرژی دارند مفید باشد زیرا اکثر ذرات تشدید کننده هوا را از هر اتاق جدا می کند ، اگرچه همه آنها را از بین نمی برد ذرات. آنها آنچه را که در هوا است فیلتر می کنند و آلاینده هایی نیستند که در دیوارها ، کف ها و وسایل قرار گرفته اند.

اگر تصمیم دارید برای کاهش علائم آلرژی دستگاه تصفیه هوا بخرید ، به خاطر داشته باشید که دستگاه ها می توانند متفاوت باشند. مهم است که در نظر داشته باشید کدام آلاینده های هوا را می خواهید فیلتر کنید و اندازه اتاقی که در آن استفاده می کنید.

امیدوارید چه چیزی را فیلتر کنید؟

انواع مختلفی از فیلترهای هوا وجود دارد که می توانند ذرات را در درجات مختلف از بین ببرند. به عنوان مثال ، فیلترهای HEPA ، فیلترهای اشعه ماورا بنفش و فیلترهای یونی در از بین بردن گرد و غبار ، شوره ، گرده و کپک بسیار خوب هستند ، اما در از بین بردن بو

عالی نیستند. وی می افزاید: فیلترهای مبتنی بر کربن در تصفیه برخی ذرات و بوها خوب هستند ، اما در از بین بردن گرد و غبار ، شوره ، گرده گل و کپک زدگی موثر نیستند.

این جدول انواع مختلف فیلترهای هوا و نحوه کار آن ها را تجزیه می کند.

میزان فضای اتاق شما نیز باید انتخاب شما را راهنمایی کند. هنگام ارزیابی واحد بررسی کنید که چند فوت مربع می تواند اداره کند.

می توانید برای تعیین میزان انتقال هوای پاک به دنبال تعیین مقدار ذرات و فوت مربع یک دستگاه تصفیه هوا باشید. به عنوان مثال ،

فیلترهای هپا می توانند کوچکترین ذرات مانند دود تنباکو و ذرات متوسط ​​و بزرگ مانند گرد و غبار و گرده از هوا را تمیز کنند و ممکن است بالایی داشته باشند.